Danske Andelskassers Bank A/S ændrer i direktionen

25 Sep 2018

Selskabsmeddelelse nr. 16/2018 | 25. september 2018

Bestyrelsen i Danske Andelskassers Bank A/S har dags dato besluttet at ændre i bankens direktion.

Det betyder, at viceadm. direktør Tomas Michael Jensen udtræder af direktionen og fratræder sin stilling i Danske Andelskassers Bank. Tomas Michael Jensen fritstilles pr. dags dato.
Direktionen i Danske Andelskassers Bank vil fremover bestå af adm. direktør Jan Pedersen.

Beslutningen er truffet ud fra et ønske fra bestyrelsens side om at tilpasse antallet af medlemmer i direktionen til bankens størrelse og udvikling. Banken har i dag færre medarbejdere end for 5 år siden, og de seneste 2 år har bankens resultater udviklet sig positivt. Den seneste ændring i direktionen matcher således bankens udvikling og understøtter bestyrelsens ønske om at være en mere enkel bank.

Viceadm. direktør Tomas Michael Jensen har ydet en stor og betydningsfuld indsats i forhold til den udvikling, banken har været igennem de seneste godt seks år, hvor Tomas har været en del af bankens direktion.

Kontaktinfo:
Ved spørgsmål til denne meddelelse, kontakt: Kommunikationschef Tine Martlev Pallesen i Danske Andelskassers Bank. Telefon 87 99 30 33 /mobil 23 72 55 70 eller mail tmp@dabank.dk.

Vedlagte filer
Selskabsmeddelelse Danske Andelskassers Bank_Danske Andelskassers Bank ændrer i direktionen